11 Julai 2008

Senior vs Junior




Emm, tak lama lagi buka Ask. Dapat Junior baru, dan bakal jadi Senior. Uwa... mesti tergugat ni. tak dapat lagi manja2 , tak boleh lagi rapat2 dengan pensyarah dan yg paling penting dah nak PETA. Siapa agaknya dak2 junior ni ya..emm. Cakap sal junior ni... em..Rindu pulak nak jadi Junior... wah2, Dak Sari ni tak siuman kan! hu2. Papun sape-sape yang bakal jadi Junior, mesti hormat kat Senior, jgan nak tunjuk lagak, kang aku ketuk pakai tukul nanti atau tembak dengan senapang gajah. he...hee.. mati anak orang, tak pasal2 masuk penjara 10 tahun. uwahh.. Semoga aku dapat junior yang mampu buat aku tersenyum sepanjang masa..he..he..he..

! Tak kira sape pun yang bakal jadi junior kat mana2 tempat pun, hormatilah bakal senior anda. Tapi kalau ada senior yang tak ok, dan tak siuman mampus tak layan.

* Aku dapat jadi Fasie untuk oreintasi nanti ( bestnya) tapi aku tak dapat pergi coz dorang wat kat Janda Baik! Camana aku nak pergi, pratikal lum abis lagi. (Sedihnye)! Nasib baik ada Najua ganti aku ( sorry ye Puan Sri)..

2 komen bole...x komen x apa:

Unknown berkata...

sari, dah letak add blog awak di blog along... :)

Sari Dahlia berkata...

Terima kasih Along, coz add sari. jumpa nanti kat ASK ya.

© SARI MEI LENN - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart