02 Februari 2009

HISTERIA N BEDTIME STORIES





Tahun 2009,ini antara sajian filem yang aku tengok sepanjang bulan 1. Ngeri dan Lawak, antara elemen yang ada dalam kedua-dua filem ini.

Aku bukanlah pengemar filem Melayu (jarang tengok), kali terakhir p pawagam tengok filem Melayu adalah filem ANAK HALAl.

Filem Histeria adalah filem seram yang best (ok lah),untuk filem Melayu. Filem ini nampak real, jika dibandingkan dengan filem2 seram Melayu yang lain. Menonton filem ini, macam menonton filem seram KOREAN n THAILAND (aku memang suka tgok2 filem2 begini),rasa teruja, walaupun takut...Tuhan je tahu. Penat anak tekak...menjerit. Memang Real.Pelakon2 yang digunakan jua...masih FRESH (artis baru). Filem ini mengenai
kisah persahabatan,tujuh orang pelajar yang nakal. Akibat kenakalan mereka didenda membersihkan kawasan sekolah selama seminggu. Dari sini, timbul pelbagai, kisah misteri yang membawa kepada kematian. Cuma agak pening sikit...siapa pembunuh sebenar?.

Filem Bedtime Stories, lakonan ADAM SANDLER, memang kelakar dan best. Kisah bagaimana, Adam Sandler bercerita mengenai kisah2 nya yang benar2 terjadi dalam kehidupan. Dua watak kanak-kanak, menghidupkan lagi cerita ini. Yang paling best ialah watak haiwan iaitu HAMSTER..(comei betul).

Ha...x lama lagi PeTA...(Peningnya)

0 komen bole...x komen x apa:

© SARI MEI LENN - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart