16 Jun 2009

PeTA - Teater OLIVER N ANTONY/CLEOPATRA








Masa teater pementasan teater TUAH, aku nun jauh disana, sedih sangat! Tetap syukur2 sangat masa pementasan OLIVER, aku disisi mereka! YAHOO!


YANG BEST

- Bersama dengan kanak-kanak yang nakal, degil, memeningkan tapi baik hati n comel.
- Bersama dengan kawan2 dari fakulti teater, muzik, ftv dan tari.
- Kongsi masalah sama2.
- Gembira n bergurau bersama sepanjang 3 bulan dengan produksi OLIVER!
- Makan n bekerja sama2.
- Dapat Tshirt dari OLIVER, ANTONY N CLEOPATAR N NYAI DASIMA (THANKS YA)

YANG TAK BEST

- Penat sampai nak patah tulang, tidur pun tak cukup
- Tahan hati dengan pelbagai perangai manusia yang dengki...dengki...dengki
- Terpaksa buat kerja yang bukan kerja kita (geram sangat!)
- Cam2 perangai manusia yang buat aku bengang, sedih n rasa nak sepak!
- Buat kerja last minute!
- Kenapa dia membisu...n terus membisu! Adoi pening2

Tapi paling menarik, OLIVER adalah pementasan yang bukan saja dak2 teater yang terlibat tetapi jua semua fakluti di ASWARA (jarang berlaku begini). Emm, napa lah dia, tak join lagi! GERAMNYA!

- Aku akan rindui mereka selepas ini!
- Thanks pada yang bagi gambar (Lynda, Fatah, Momoy)
- Aku tak da gambar Nyai Dasima n Dua Tiga Kucing Berlari,hu2!
- Tahniah pada kawan2 produksi OLIVER, ANTONY N CLEOPATRA,DUA TIGA KUCING BERLARI, NYAI DASIMA, PLAY ME N D.WATER!

1 komen bole...x komen x apa:

Tanpa Nama berkata...

kau lah edola ku

© SARI MEI LENN - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart