13 Februari 2010

RABA HATIKU, TATAP MATAKU...



" Ku punya dunia...dunia ku begini...ku punya mata,ku punya telinga"
Jangan anggapku batu...tak punya perasaan.
Cuba raba hatiku...
Cuba tatap mataku!!!


Terkilan? Ya, siapa tidak terkilan... kwan yg dekat dengan kita mempunyai perasaan demikian. Marah? Aku rasa nak marah pun... benda dah jadi dan aku lambat mengetahuinya. Tapi sungguh...aku tidak berdendam. Tapi...tipu, kalo aku tak sedih.

SMS MENGEJUTKAN AKU:

kau je yg dapat perhatian dari en z.. dari en w...! sebab apa aku tak tahu. Tapi aku x benci kau sari. Kita manusia ada kekurangan masing2, ada rasa tidak puas hati. Demi ALLAH aku x benci kau, aku syg ko ( ayat ini sangt menyedihkan aku). Aku cemburu sebab kau cantik dan sempurna. Aku tak akan cakap pasal ko... melainkan bila ada kawan2 yang cakap pasal ko (aku x faham ayat ni).Berapa ramai yg tak suka aku? Arrh.. aku nak tau!!!! Jangan benci aku... PLEASE

Sungguh aku tak pernah meminta, menarik atau memaksa perhatian dari mereka.Jangan sangka yg bukan2. Tapi aku tak salahkan kalian. Mungkin aku alpa...mungkin aku khilaf, sepanjang persahabatn kita.Aku tidak sempurna.

Sapa kata aku SEMPURNA, kalian hanya nampak dari luaran...!!! Tapi cuba selami hati aku...terokai jiwa aku. Aku CACAT!! Aku cacat dari segi dalaman. Tiada manusia yg sempurna... temasuk aku. Tapi aku tetap puas...kerana kalian pernah berkongsi suka duka dalam hidup aku. Kalian kawan aku sampai bila2.Dendam? Bodoh kalo aku nk berdendam.



Tatap mataku...KALIAN AKAN TAHU...DIMANA KALIAN
Raba hatiku... KALIAN AKAN TAHU...KALIAN ADA DISANA SELAMANYA


# Tiada kebebasan untuk berkarya... benarkah? Kalau cam ni... susahlah wei. Kalo ada adegan2 yg....$^$#, jangan salahkan penulis skrip,pengarah or pelakon. Itu hak msing2. Pandai nilai sendirilah... kalo kita fikir negatif... benda tu pasti jadi negatif, kalo positif...begitulah sebaliknya.. (yg aku membebel ni..apa kes).

# Pernah sambut 14/2 masa form 4 (entah apa2 masa tu)..kasih sayang jua tidak terhad pada 1 hari.

# Penat ja...p sana. Myesal p sana...hu2. Sian Kak Yan.GERAM TUL. Buat malu aku ja.

# Banyak aku nak tulis..nak wat karangan kt blog ni (biasalah writer)...tapi aku penat...nk tulis...otak pun.. lum install lagi.

8 komen bole...x komen x apa:

Norhaidatul Azian Tajul Ariffin berkata...

Sari,terkadang kita bingung
terkadang kita keliru jika kita patut membisu atau berteriak semahu mahunya...
Marah membuatkan kita melampiaskan terkadang kepada insan insan rapat amarah itu atau kadang kadang kita simpan erat erat...yang keluar hanya
mutiara jernih menghiasi mata yang sudah lama berkaca...

Tabah harus selaksa kita pegang...untuk insan insan yang 'terpilih' melalui kekosongan dan kehilangan seperti kita ini. InsyaAllah dik,syurga buat kita!!!

nurul habibatul amini berkata...

he he, adiku apa kes neh?
hai kak yan...wawaweee...
buat adikku,
sabar lah dek, kita manusia biasa... hanya pemikiran yang matang sahaja boleh memberi kita jalan yg sempurna... anggaplah mereka2 yg tertewas itu belum matang lagi...="P

czuka @ someboy berkata...

kak yan....apa yg kak yan...kata, sari simpan dlm hati untuk jadi semangat...sari tau,kita semua harus tabah..kerna dah pilih jalan ini..kita harus habiskannya. cuma diharap satu hari nanti...di persimpangan jalan itu...ada sinar..yg membawa cahaya. Cahaya kepada org yg benar2 ingin berkarya. Tahniah untuk Selipar jepun...:)

czuka @ someboy berkata...

sy bukan cam kak nurul...yg begitu tabah...n kuat..n berani.
sya tau..kita sama2 telah dikecewa...tp jadikan pegajaran. ari ini bukan ari kita...esok lusa..kita x tau...kan. sama2 berusaha..tp awasi org sekililing (kerna kita pernah rasainya)

aim kt cni berkata...

Biar KAU menjadi saksi
Tulus tangisku kala dini hari
Kesempatan yang hanya sebentar
Moga keikhlasanku terlakar
Berikanlah ku hidayah
Agar dikuatkan iman yang lemah
Moga diberkati hidup ini
Menuju bahagia yang kekal abadi

Lagu - MESTICA

http://www.youtube.com/watch?v=j0ERUXtGSZg












Moga tabah hadapi dugaan...

Kak yan, Sari Gadis, Kak Batul




Saya ada pantun, baca erk..


Kak Batul skandal ngn Khir,
JOM karaoke.

Tanpa Nama berkata...

lawak tul...

czuka @ someboy berkata...

khir? entah mana dah mamt tu. naim rindu kat khir ye ;)

nurul habibatul amini berkata...

hampes, aku pulak yg kena sakandel ngan si khir. haih, tak baik buat fitnah. siapa yg lawak? hish, ada la tu tak puas hati ngan kami.isk3x.

© SARI MEI LENN - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart