18 Mei 2008

BANGSAWAN RADEN GALOH

- Last Day
Tenaga Produksi, Tenaga Pengajar, Pelakon, Penari dan Pemuzik Tahun 2 - 07/08























Adegan antagonis (Keroz dan Ruby)

Bangsawan dah abis..! Bye2...Panggung Bandaraya


Krew2 Bangsawan Raden Galoh 2008 (tak semua ada)


Sempat posing dengan penari dan krew set..kat belakang pentas.


Kenangan terindah masa photoshoot


Bangsawan dah abis..syukur sangat2! lepas ni aku tak sibuk2 ini (Pinjam ayat Taufik), aku tak bingung sana sini, tak lari kanan kiri lagi. Semua dah berlalu..walaupun penat, tapi aku PUAS sangat! Aku rasa dihargai dan semua kawan2 percaye dengan aku. Tugas pem.pengurus produksi bukan mudah tau...aku terpaksa tahan telinga (kena marah) dan tahan mata (menangis)..tapi kadang2 tak dapat tahan gak. Aku jua terpaksa urus kwan2 yang seramai 150 lebih..uh...pelbagai karenah yang aku terpaksa hadapi, sampai aku rasa nak patah pinggang, nak pecah otak urus dorang semua ni. Aku jua pernah kat ask sampai jam 2 AM gara-gara Bangsawan ni..(Thanks Najua, Syamie n Acik coz temankan).

Tapi itulah pengalaman yang tak kan aku dapat lupakan...! Terima kasih kat pensyarah2 yang aku sayang sangat..
Abang Toma - Terima Kasih kerna beri kepercayaan kepada insan bernama Sari Hermawati (Chewah skimanya ayat), Abg Ijat yang baik sangat, Abang Rosman,Abang Kema ( best bekerjasama dengan kalian) dan semua pensyarah ( banyak sangat)...terima kasih ya..

Dan kepada krew2 ku...! Kita dah wat yang terbaik dan hasilnya tetap terbaik. Ketua ku yang sempoi ( Nawfal), SM yang gila2 tapi baik banget ( Najua Nasir), Kwan yang ku sayang2 sangat (Taufik), yang paling2 sibuk ni sampai nangis masa dah abis (Kecik)... kita dah berjaya lakukan yang terbaik untuk Bangsawan ni.

Kwn2 lain gak bahagian Pengurusan...kalian lah penghidup Bangsawan sebenarnya ( Wah ayat)..

Kepada dak2 tari, yang berlakon, krew muzik dan pemuzik..thanks coz bekerjasama dengan pihak pengurusan. W/pun ada gak trselit macam2 kisah, tapi kita berjaya gak wat keja yang diberi.

Bangsawan Raden Galoh adalah produk Bangsawan yang terbaik pernah dihasilkan oleh ASWARA..( semua cakap cam tu)..dan kwan2 semua telah berjaya. TAHNIAH.

Bangsawan Raden Galoh Tahun 2 07/08,menjadi kenangan manis untuk kita semua.


Jumpa lagi....Mak Yong ( INSYA ALLAH)




.

0 komen bole...x komen x apa:

© SARI MEI LENN - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart