09 Jun 2008

Nak p Pratikal ni!

Seram sejuk tangan aku masa nak p wat pratikal hari ini. Gigih ni (ayat Mirul), bangun pagi-pagi, pastu termenung lagi, fikir...camana lah berdepan dengan orang2 kat Utusan Malaysia. Mesti garang2 ni. Kalau garang, matilah aku, dah lah aku ni sensitif, jangan nangis depan dorang lah..dah lah. He2. Belum pun jumpa dah wat andaian tak baik...(buruk perangai Sari ni). Sampai kat Utusan sekitar pukul 8.00 am..! Chewah masing2 pakai baju kurang ni ( Sari dan Mimie), orang nak keja katakan. Mesti sopan dah ayu2..he2.

Masa sampai kat sana, aku dah rasa nak terkencing dah. Rimas pun ade. Datang pukul 8.00 am. jumpa orang penting utusan ( aku dah lupa nama dia), sekitar jam 10.00 am... tak gak muncul2..! Aku dah macam2 posisi duduk kat sofa tu.. kuak lentang je aku lum wat..he2.


Akhirnya encik Zaharudin pun menjelma jua( nama dia aku ingat lupa lah).
Kami bertiga ditempatkan kat Mega. Sebelum tu, kami disyorkan masuk ke semua tempa kat Utusan Melayu ni, tapi kami tak nak. Ialah x de pengalaman. Belajar kat ASK wat skrip tiba2 kat Utusan Malaysia jd press. Biul dan bingung aku kejap.

Dalam Mega aku dan Mimie, masuk bahagian keluarga dan wanita. Semua kat sana wanita2..(Chewah Ayat), tapi ok gak aku lebih suke bergaul dengan wanita dp lelaki.. he2. Mirul pulak kat hiburan ( Wah lepas ni, mesti dapat jumpa artis). Aku juga dapat kenal dengan kawan baru - Khairul dak ITM.

Aku tak penah pun taip2 dalam TED (pertama kali dengar)... banyak yang buat aku pening banyak yang wat aku sakit kepala. Tapi x pe itulah yang dorang semangat aku..

Best atau tak keja aku nanti. Aku tak pasti... yang penting aku nak cepat2 chau dari Utusan Malaysia. Entahlah, aku rasa cam tak serasi je kat sini. Sok aku akan pegi wat assigement 1 dengan kak Senior. Arap2 aku tak gabra.

Tadi balik dengan Mimie dan Mirul, ada pulak Bapa Gadis ( Anjing) menyalak-yalak. Aku dah lah trauma tengok Anjing. Ahh.... sakit kepala aku


Camana sok ni... aku pun lum serasi dengan tempat keja... Takutnya. Ah.. wat biase je Sari..

0 komen bole...x komen x apa:

© SARI MEI LENN - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart