03 Ogos 2008

SEMUA TENTANG KITA








Sedihkan kalau tinggalkan sesuatu yang buat kita jatuh sayang? Begitulah yang aku alami, masa saat-saat akhir pratikal kat Utusan Malaysia, mungkin jua Mimie dan Mirul alami perkara yang sama dengan aku kot..(tak tahu). Walaupun kami bertiga hanya sempat merasai pengalaman selama 1 bulan (lebih kot) kat Utusan, tetapi banyak sangat pengalaman berharga yang buat aku jatuh sayang kat Utusan…he2.
Nak tahu apa? He2.. mana boleh bg tau (biarlah rahsia).
Emmm, dah seminggu aku kat ASWARA dah seminggu jua aku tinggalkan Utusan Malaysia terutama team MEGA. Sedihnya aku dan kawan2 masa tinggalkan team Mega. Rasa nak nangis je masa peluk dan cium Kak Ct dan Kak Lah.
Kenangan Manis? Memang banyak kenangan manis kat sini. Aku dapat kenal dengan semua orang dan paling penting aku dapat belajar mengenai bidang wartawan.

Selain itu, team Wanita ( MEGA) layan aku dan Mimie baik sangat.
Terima kasih buat Kak Ct yang banyak beri tunjuk ajar kepada kami. Best sangat dapat ketua macam Kak Ct ni…sempoi je. Tak lupa gak jasa Kak Mahiran yang bukan sedikit kat aku, coz banyak beri peluang pada aku buat liputan sana sini..garang tapi baik hati. Buat Kak Lah…tak ada apa yang dapat aku ucapkan melainkan terima kasih tak terhingga kerana terima aku dan Mimie seadanya. Aku tak mungkin dapat lupakan kasih sayang Kak Lah yang banyak beri nasihat dan buat aku dihargai masa kat sana.. (Ingat Sari ye, kalau makan Chismore)..he2. Buat Kak Watie dan Kak Meran (tak sempat bergambarlah)..hu2. (Tengok kereta tu…ingat2 lah Sari ). Tak sempat jumpa Kak Fazrina yang suka senyum. (Sory yek, kalau Sari selalu susahkan akak.) dan Kak Diana yang selalu bagi gula2.
Tak lupa gak yang lain. Encik Ridzuan (Terima kasih ya, terima kami bertiga kat team Mega), Encik Din yang tegas tapi cam best je kerja dengan dia ( Mirul cakap best). Emm, tak lupa gak Encik Laupa yang peramah (jangan lupa balik Sabah tau). Begitu gak dengan Kak Rabiatul ( Mingguan Malaysia). Terima kasih coz tumpangkan kereta ( jangan lupa kenangan sesat di Kuala Lumpur)…he2.

Yang lain gak…terima kasih coz pernah belanja kami makan (Abang Man, Aziz dan Metra). Kak Liza dan Zie yang baik dan peramah.. (jangan lupa datang p ASWARA wat liputan ya).
Dan semua team Mega…! Arap kita dapat jumpa lagi…(Sory kalau pernah wat kalian tidak selesa dan pernah menyusahkan kalian)..

Wat geng2 pratikal yang lain. Arap kita dapat jumpa lagi ye. ( Aja,Fiza, Abot, Zira, Lukman)…dan sape2 lagi (lupa nama lah). Terima kasih gak wat photographer (cam2 karenah dorang ni)…tapi best dapat kerjasama dengan dorang. Gitu gak T2.

Emmm…wat kekasih gelapku (wah2)…sape ye? Biarlah rahsia..
Akan ku ingat selama-lama, saat pertemuan kita…

Kenangan dengan kalian…akan sentiasa tersemat di hati. Walaupun kita tak pernah rapat dan tak pernah bertegur tapi aku tetap gembira kenal dengan semua orang kat Utusan Malaysia..terutama MEGA.

SEMUA TENTANG KITA akan sentiasa mekar dilubuk hati...(wah2)
Aku tidak akan lupa saat dapat assigment pasal cat...he2, macam nak masuk je muka kat dalam bag!.

Tahniah wat kawan2 (Team Penulisan) coz semua lulus. Syukur aku dapt 3..pointer!

Takziah pada keluarga Sasterawan S Othman Kelantan. (Allah lebih menyayanginya)

2 komen bole...x komen x apa:

benuasuluk berkata...

Oh cik sari,
aku hantaq hang pi buat LI, ni pi cari kekasih gelap pulak. Selamat kembali ke aswara, dan rajin2 belajar. Jemput ke blog saya, saya dah tulis cerita pasal cat awak tu. haha.

Sari Dahlia berkata...

saja2lah cari kekasih gelap, asyik kat ask jak. tukar oranglah. hu3

© SARI MEI LENN - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart