02 Mei 2009

HATI KU BERKATA..

Tik...tik...tik...tengok jam! wah..dah pukul 4.40 am, patutlah kepala aku makin pening, otak aku pun dah blur nak berfikir...adoi...camana ni!Pinggang aku nak patah, mata aku dan nak tertutup.. skrip aku lum2 siap2 lagi..BANTAL SAYANG...JANGAN PANGGIL AKU SEKARANG...HU2.Aku tak leh tidur lagi...uwah..!

BOLEH...Yakin Boleh..aku mesti siapkan minggu ni jugak! minggu depan dah exam..!!!

Susahnya memilih jalan ini, namun aku terpaksa mengharunginya...kerna aku dah pilih..
jalan ini...penuh liku, penuh duri!

Kata hatiku :

YANG POSITIF : Tak apa sari, relax...kau ada 39 hari lagi. kau pasti boleh,kerana kau sentiasa boleh..! aku yakin dengan kau...dulu kau penah alami cam ni, dan kau berjaya...kini kau alami lagi! dan pastikan...KAU BERJAYA. Jangan cepat putus asa.


YANG NEGATIF : Wei sari,p lah siapkan kerja tu, wat keja berhenti...wat sikit...berhenti lagi! camana nak siap! pas tu kuat berangan...! PLEZ,jangan fikir pasal dia lagi...! FAHAM TAK! skrip entah ke mana..

BANYAK LAGI KERJA KAU BELUM SIAP TU!

...SARI...SARI...APA JADI DENGAN KAU NI HA!

hu2...aku dah kena marah oleh HATIKU...tak apa..aku perlu SEMANGAT (CAM INTAN)

SEMANGAT...SEMANGAT...SEMANGAT...



P/S - Apa sal kwan2 gelak tajuk SKRIP PeTA aku..hu2 dan aku pun tergelak sama! he2.

Adoi...kepala berdenyut lagi....ARGH..TIDAK

3 komen bole...x komen x apa:

tanpa nama berkata...

gasak lahh peta kak sari. hek2

zabad berkata...

sabar...sabar....

czuka @ someboy berkata...

he2...ya2...gasak ja...sabar2 juga!

© SARI MEI LENN - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart