10 Julai 2009

KU MOHON KAU SENTIASA ADA



Engkau beriku harapan
Menjawab s'gala persoalan
Hadapi semua dalam tenang
Dengan merasa kesyukuran
Ku doa Kau selalu
Mengawasi gerak-geriku
Berkatilah... ku perlu rahmat darimu

Oh Tuhan, terangkan hati dalam sanubariku
Untuk menempuhi segala
Hidup penuh cabaran ini
Oh Tuhan, ku berserah segalanya kepada Mu
Agar jiwaku tenang
DALAM BIMBINGAN MU SELALU

# (Aku dah keja wei)...cam mimpi pulak! Sykur2 sangat2, dapat jua aku job ni! Susah tau dapat job ini...!! Hairan gak aku..bila aku dapat job ni!
Apapun memang enjoy keja sebagai CO WRITER. Tak sabar, nak tengok cite2 yang aku tolong wat kan! (Tapi sebenarnya tak sabar nak tengok nama aku kat tv..he2).
TERIMA KASIH TUHAN...kau sentiasa ada disamping aku!
Tahun ni, rezeki aku...OK SANGAT!

#Betul kata MAMA, pandai2 lah rebut peluang dan sentiasa yakin! Tapi sebenarnya aku tak yakin pun dapat keja ni!!!...aku bukan penulis skrip layar!Walaupun, ada HAMBA ALLAH yang kata, aku sesuai buat layar dari pentas..EMM.!X kisah...dua2 aku ada basic. Yang penting aku, aku dah KEJA!Insya Allah, ada peluang lain, aku akn cari!


Aku happy keja macam ini! Papun, aku tetap tolong kawan2 yang perlukan aku...kerna mereka kawan aku...selama2 nya! EMO lah pulak!!

* Mengapa selalu aku yang mengalah tak pernahkah kau berfikir, sedkit tentang hatiku.
Miss You Myspace Comments

* Genap 6 tahun mama pergi! Dah...dah..aku tak nak EMO sekarang ni!! SEMANGAT...SARI!
* Sian Michael Jackson...kalau dia ISLAM (AL-FATIHAH)..! Aku suka lagu u are not alone...aku belajar BI dengan lagu ni, masa kecik2 dulu...! Tapi BI, masih biul gak. HU2!

3 komen bole...x komen x apa:

RainRose berkata...

~ tahniah! kerana dapat kerja yang diminati dalam jangka masa yang secepat ini...

czuka @ someboy berkata...

thanks gadis! terima kasih pada rezeki yang tolong aku!!

siti khalisah berkata...

tahniah sari... selamat berkerja. nanti kita jumpa lagi. kalau kau sudilah....

© SARI MEI LENN - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart