07 Oktober 2009

TAK BOLEH PAKAI!!

Lepas p tengok QAMAT...ha2, best tapi tak menarik! Entah macam ada yang kurang!!!Nak p pun...coz nak jumpa kwan2 jak.

Aku malas nak taip skrip skarang ni...otak aku dah tak leh pakai ari ni..
idea x ada, minda x jalan...semua tak boleh pakai...!hu2...janganlah cam ni...susah ar!

Malas nak layan otak aku...baik aku layan mata aku..dengan membaca! aktiviti yg selalu aku buat...tapi itu dulu...sekarang...emm makin malas pulak.

BAIK AKU TIDUR SAJALAH! SEMUA TAK BOLEH PAKAI....!

# Minggu depan p ASK...KA ATAU TAK? EMM...FIKIR2
# Tiba-tiba pulak aku nak melancong p luar negara...Pasport ada, duit tak ada! Ha2!!
Angan2 sajalah!Bestnya p Mesir...hu2. Dapat tengok piramid n gelang manik.. Emmm..

© SARI MEI LENN - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart