03 April 2010

PESTA BUKU 2010







Pesta Buku PWTC 2010... habis sudah. Letih bah... letih sebab kaki ni.. x tahan berdiri lama2.Apalagi bila ramai orang, habis aku kena tolak sana, kena tolak sini. Tahan hatilah.


Tapi seronok sangat dpt tgok buku2 yang wat aku rambang mata. Keja2 jugak, tapi aku tetap curi2 masa menghilangkan diri cari buku. Ponteng keja jap. Err.

Bila dah tengok buku ni... sampai tak ingat dunia dah.  Bagus juga bulan ini aku abiskan duit untuk buku. Berbaloi-baloi. Tapi.. aku pun tak tahu bila mau abis baca buku2 ni. Tersadai kat bilik. Aku baru sempat baca IMPIANA (Ain Maisarah).. itu pun sikit. Nti2 lah baca yg lain tu. Keja...aku dah berlambak.Bulan 4...bulan sibuk.


Apapun aku happy keja kat sini (walau masih baru). Aku bukanlah pandai sangat nak edit2 novel penulis2 ni, ialah gaya bahasa aku pun x penah dapat A masa belajar. Aku try wat termampu (walau bukan terbaik).Semua kat sini  baik2 n byk beri semangat.

Sekali-sekala ingat gak ABC(tak mungkin aku lupa dorang) n aku masih wat partime skrip untuk ABC.Rindunya kenangan kat sana.

Arhh...sekarang kenyataan. Yang lain hanya kenangan.

# Sometimes i wish i was a little girl again.

#Dapat gak Novel Seorang Tua di Kaki Gunung (walaupun free)..janji dapat.
#ABC wat shooting kat Kedah ..tak dapat ikut dah.

JUMPA LAGI PESTA BUKU PWTC 2011

6 komen bole...x komen x apa:

aim berkata...

100 gadis & anak gadiss....???wahhh gadisss buku gadisss tu brapa??????..

aim berkata...

gadissss busy gadissss...terrruuukkkkk gadissss

Tanpa Nama berkata...

kesian gadiss wahahahaa!

kak nurul

czuka @ someboy berkata...

aim - naim... rindu nak makan sama2.. n sibuk2 teruk..kat ABC paling tension bila ink printer habis..! TERUK2..PUNYA.

czuka @ someboy berkata...

kak nurul...kesian gadis kat ABC. teringat first time jumpa kak nurul bawa ribena kat ABC. ha2.

aim berkata...

waqh posing d buku-buku....

© SARI MEI LENN - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart