02 Ogos 2009

Teman, Kawan n Sahabat...














Teman, Kawan...Sahabat,
Terima kasih kerana menerima Sari seadanya...
Terima kasih kerena...memberi peluang bersahabat dengan kalian,
Kita bersama selama tiga tahun, Insya Allah kita tetap bersahabat selama-lamanya!

Best sangat berkawan dengan kalian! bergaduh tu biasalah, dah adat! tapi paling best..wlau kita datang dari datang dari fakulti yang berlainan tetapi kita tetap menjadi satu pasukan apabila bekerjasama.

Kawan2 penulisan...
Gila kan persahabatan kita...bahagia kita kongsi bersama!
Bergaduh dan berselisih pendapat dah jadi biasa,tanpa ada dendam!Aku sayang kalian...
dan kita tetap kawan sampai bila2.

Dan semua kwn2 yg lain(teater, muzik,ftv n tari)..
Kita dah terpisah...ada yang bakal jadi pelakon, jadi penulis, jadi pengarah, pemuzik, penyanyi,penari....tapi kita tetap sahabat..untuk selamanya!

Friends Myspace Comments


# Gaji pertama belanja kawan2...he2!
# Maaf Hairi x datang kat putrajaya...apapun dah menang anak wayang dah berbaloi dah!Dah jadi pelakon..dah..!Pas ni..pakai honda, x pandang aku dah..he2.
# Maaf nenek...coz tak lawat nenek kat Klang, dah lama kita x jumpa kan!
# Aku sebenarnya menyesal tak ikut cakap pensyarah..supaya jangan tolong orang yang tak hargai kita...! Betul ke aku ni, senang dibuli...patuh je cakap org! emmm

3 komen bole...x komen x apa:

amirulanuar berkata...

woah.

aku rasa, aku x layak dapat kawan macam ko, aku jahat.
hahahahahahahaa !

czuka @ someboy berkata...

mirul...aku tahu, dlm kelas, kita selalu gaduh...kan!kita selalu tak sependapat...tapi itulah kwn! sampai bila2 aku tetap anggap kau kwn!

em..kkkk berkata...

gadis sangat lar kamuuuuuuuuu....






naim nk pizaaaaaaaaaaaaaa waaaaaaaa....x dpt ney kak nurul nyer pasal..

© SARI MEI LENN - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart