23 Disember 2009

......^..............^ ENTAH



AMARAN KEPADA SESIAPA YG INGIN BERCINTA :

# Jangan pernah bercinta...jika tidak ingin bercinta!!!

......^ Adakah kamu tidak dapat melepaskan pandangan mata darinya?
Itu bukan Cinta, itu NAFSU.

Kutahu, kau selingkuh
Kau duakan cintaku yang tulus
Kau tahu, diriku
Tak pernah berpaling dari dirimu
Tega nya kau dustai semua
Janji kita berdua

Entah masih kah ada cinta dihatiku
Untuk mu
Entah kapan kah ku dapat membuka hati ini, untuk mu..

Tak pernah ku bayangkan
Cerita kita berakhir begini
Tega nya kau dustai semua
Janji kita berdua


Heart Broken...sakitnya!!!

# Kita pernah berkongsi satu rasa dan satu hati ... mungkin hati itu dan rasa ini...tidak sesuai bersama.... kerna ada hati...dan ada rasa lain yang menanti kita.

# B...org bukan wanita sempurna...yg ada segalanya, org cuma wanita yg ada satu hati..yang ada satu jiwa...yg tidak ingin dikongsi bersama dia. 1537...BMiss You Myspace Comments

Hu2...Sari tamak teruk2..lah! EMM

.......^Adakah matanya melihat hatimu dan menyentuh jiwamu begitu
mendalam sehingga menusuk?Yang demikian itulah namanya CINTA.....


ARRRH.....FOKUS PADA KERJA ..SEMANGAT...SEMANGAT..SEMANGAT...SARI! YEAH...

# 26/12/2009...Bermula menjadi Burung Hantu...nasib baik ada Ifah n Naim..arap2 aku leh wat keja ni.

# Bilalah Naim nak bagi cerita Buterrfly ni...nak tengok cite tu!

# Dah sebulan tak buat skrip...idea ada, otak tak jalan! Ayoyo...

3 komen bole...x komen x apa:

RainRose berkata...

~apa pasal ni sari...? cam org kecewa saja...what ever live must go on babe...chaiyyok...chaiyyokk...

im.. berkata...

mana x nyeh xpkirkan skrip..kan sebuk jd asst pm..huh

czuka @ someboy berkata...

thanks ifah..chaiyok!!bila kita bole jumpa ya..dua2 sibuk, nanti2 kita wat renionlah...

naim - asst pm..sama dgn cek ni..teruk2...dua2 bingung!..hu2.skrip pun..x ada..dah..hu2.

© SARI MEI LENN - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart