18 Disember 2009

SARI???

Masa kecil dulu...kawan2 selalu perkecilkan nama aku.Perli nama Sari. Aku pernah kena tolak jatuh longkang..sebab aku cakar budak lelaki ni (tak ingat nama dah)..sebab dia ejek2 nama aku. Habis lebam2..kaki aku. Aku pernah tak datang sekolah (Rendah)..sebab nama aku.

KANG BAGUS KALAU NAMA SHIZUKA 

Aku selalu fikir...aku ni..macam anak orang Indonesia...sebab nama tu..memang femes kat sana. Huh. Aku selalu nangis..sebab Sari. Aku selalu merajuk sebab Sari. Bila orang tanya nama aku...! Serba salah aku nak jawab.Bila aku jawab...semua macam pelik.Sari?

Berbuih juga family aku....pujuk2 aku....nama itu baiklah, ada
maknalah...itulah...inilah!

Walaupun di kalangan family..aku lebih dikenali dengan nama Dang (sayang)..he2,Intan atau Dahlia ..tapi nama Sari adalah nama asal n tetap aku guna sampai mati.Aku terpaksa terima hakikat itu...dulu. Itu dulu.... Bila besar sikit, mula suka dengan nama SARI. LOVE MUCH.

Tiba2 ingat kenangan zaman sekolah rendah.... hidup lagi budak2 tu ke... hihihi. Tak ada kenangan manis di sekolah rendah.... BENCI ADALAH





BETUL...BETUL...BETUL..

# Yeah....Malaysia menang dalam bola sepak...suka sangat aku!!! Syukur sangat2! Tak sia2..aku balik awal...!Yakin boleh! Liverpool pun menang jua..(cayalah...)

# Asyik2 aku jak yang mengalah! BOSAN!Ingatkan senang jadi anak paling kecil! Uh..susah..susah.

Walaupun kita tidak sempat bertemu...Sari minta maaf sangat2, tak lawat nenek..sampai nenek pergi! Apa yg berlaku...dalam keluarga kita.Biarlah. Sari dah maafkan dan maafkan Sari jua. Sari sayang nenek!!AL FATIHAH.



SALAM MAAL HIJRAH....HIJRAH KE ARAH KEBAIKAN.

7 komen bole...x komen x apa:

Nureifa Akir berkata...

uii

im.. berkata...

bukan dahlia n intan tur...external harddisk kew..hooo

Tanpa Nama berkata...

hmmm, baru akak baca citew sari ni..al fatihah. semoga Allah cucuri rahmah dan mawaddah ke atas rohnya. SABAR yew...

aim: ngok sungguh adik aku sorg nih!

efa:apew?

kak nurul

czuka @ someboy berkata...

Terima kasih kak...terima kasih sentiasa sokong saya, wpun akak jauh.

eifa - napa eifa? he2..wlcome2..

naim - nama2 tulah kat harddisk...hu2. tak lama lagi..mesti sorang2 kat oficce..tak nak!

Tanpa Nama berkata...

Sari! NO PROBLEM! walaupun jauh di mata tapi masih dekat di dalam hati.

="} kak nurul

im.. berkata...

nt ade kot penganti sye neh kt ofis..kalu bosan2 mintak kebenaran kt bos bawak gadis duk kt opis..mesti x boring..kwn ngn gadis..

Tanpa Nama berkata...

sari? nama yang unik.

© SARI MEI LENN - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart