08 Januari 2010

TERAKHIR...YANG TERAKHIR...AKHIR














Yes...suka betul bila dah abis shooting ni. Penat..yg maksima dah hilang. Kepala yg serabut dah kembali ok...cuma, hati aku masih sakit! Sabarlah hati. Dah pilih jalan ni..terpaksa laluinya. Emm.

Nur Di Jiwa Harina...terbitan ASIA BEST COMMUNICATIONS..akn terbit 23/01/2010 kat tv3. Skrip memang boleh tahan..wpun dirombak byk kali n shooting tertunda. Sekurang2nya penulis itu mencuba.Dia dah masuk TV3..bila pulak giliran aku wat skrip untuk TV3. Ha2. Tak tahu!!

Masa hari pertama...shooting masih okey n enjoy..siap gambr2 lagi. Hari ke2..boleh tahan..ramai yg membantu :) wpun derma darah kat tempat tu (byk nyamuk..bah)..habis darah..aku..hu2. Lepas tu pulak..lalu jambatan yg wat aku sakit jantung (tak nak naik lagi) Tapi itulah...pengalaman.Mungkin jua..terakhir dapat pengalaman macam ni.

Masuk hari ke 3 aku dah down...rasa nak tinggalkan shooting. Sifat kurang sabar aku dah menjelma kembali.Wpun dalam diri mati2 tak nak wat drama air mata. Mengalir jua..hu2. Salahkah aku..bila benda tu tak sampai pada waktunya? Keyakinan aku..luntur dan cuma bertahan 2 hari. Maaf..aku hanya sesuai jadi Penulis Skrip..! Mungkin jua aku terlalu terdedah@lebih suka dengan kerja2 disebalik tabir Teater ..hingga kerja2 mudah masa shooting drama tv..pun aku tak leh buat. Salah aku jua.Aku tak sesuai keja macam ni.

Hari2..seterusnya, emosi aku on/off...aku kuatkan semangat. Asyik2 tgok jam..bila nak abis ni...ha2. Macam tak ikhlas saja kerja aku. Ramai jugak beri semangat...beri dorongan (Terima Kasih)...terutama PM/APM..n smua geng ABC.

Apapun..benda dah jadi..aku terima, wpun pahit...aku mampu bertahan..:). Dapat gak jumpa dgn artis2...(tak sombong)jumpa dgn krew2...(macam2 karenah...tapi tetap okey)...semua OKEY SAJA! Ramai bakat2 baru..yg berlakon. Kalau aku wat skrip lagi..aku nak sangat dak2 ASK/ASWARA atau sapa2 yg minat berlakon. Ada bakat..tpi x dapat peluang. Sayang.

Emm Shooting...dah tinggal memory...sampai bila2 aku tak kan lupa perkara yg berlaku..sepanjang shotting ni.Yang pasti...inilah kerja2 terakhir aku disebalik produksi drama.

DALAM PAHIT...ADA MANISNYA :)

# Kat rumah Mak cik tu..jumpa kucing2 comei...ui..comei betul gadis2 ni..aku suka tgok si Gediz, pandai minum sendiri n tgok gambar.







# Terima Kasih pada bagi gambar..konti2 yg bakal jd director satu hari nanti (Naim n Eifa). Banyak lagi..gambar tapi x larat.,nak upload.

#Dulu Eifa n Kak Nurul berhenti...pastu Carl..sekarang Naim..hu2! 2 minggu aku sorang balik...hu2.

# Along rupanya Hanis Kamal..kenapalah tak perasaan selama ini.Biul betullah Sari ni.

5 komen bole...x komen x apa:

RainRose berkata...

~ Sabarla ye...sekurang-kurangnya kamu berada di landasan yang sesuai dengan kamu... bile bc entri ni teringat ms praktikal kat rtm dl...kite mmg suka pergi shooting2 ni...jelajah tmpat org...huhuhuhu...

Roydy Rokidy berkata...

lain kali masukkan nama abg Roy skali..huhuhu...teringin gak nak tery drama tv ni...khir rahman pun boleh dapat kembar huhu..

czuka @ someboy berkata...

ha2...yelah ifah..penat2 pun, tension2 pun..ada pengalaman gak.Tak pelah...dah pilih jalan2 ni.

roy..nti bila wat skrip ..ada watak yg sesuai..ya. kalau roy berlakon..khir rahman..mesti kalah..:)!!

aim berkata...

kenangan ku...kepadamu....lalalalalal disampingku...senyum mu manis...lalalallala



kenangan..huuu kenangan - aim

Tanpa Nama berkata...

chaiyok2

© SARI MEI LENN - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart